mandag den 27. januar 2014

Fishcakes med avocadocreme og rå sellerisalat i bergamotte - LC-Kasse

I går blev første ret fra Aarstidernes LowCarbKasse tilberedt og sat til livs, og for mig var det en succes. De andre i huset er ikke så vilde med selleri, så salaten faldt ikke i god jord - men spist blev den :)
At man skal kunne lave retten på 30 min. holder ikke for mig (der skal vist en professionel på banen), men ca. 45 min. gjorde det. Der er ingredienser til to personer men ved at tilføje lidt ekstra fisk og en avocado, blev der mad til to voksne og to teenagere samt et frokostmåltid. Måltidsprisen ligger så på ca. 30,-, og det er yderst rimeligt (læs: billigt).
Jeg havde endda en halv selleriknold til overs, der kan/skal bruges en anden dag.
For at gøre retten mere LCHF egnet, brugte jeg ekstra olivenolie til salatdressingen og stegte fisken i rigeligt klaret smør.

Opskriften findes her.


Fishcakes med avocadocreme og rå sellerisalat i bergamotte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar